Välkommen till Herrestad AIF – Ditt val för fotboll i Uddevalla!

Vi är stolta över att erbjuda en inkluderande och kärleksfull miljö för barn och ungdomar som älskar fotboll. Hos oss kan pojkar och flickor från fem år och uppåt utforska sin passion för spelet och utvecklas som spelare och individer.

Vår förening har sitt hem på Undavallen, en plats som vi med stolthet kan kalla vår egen. Här kan våra spelare njuta av en fin konstgräsplan. Det innebär att träning och matcher kan hållas året runt, oavsett väder, och ger våra ungdomar bästa möjliga förutsättningar att utvecklas som fotbollsspelare.
Sommartid har vi även tre naturgräsplaner, 11-mot-11, 7 mot 7 samt 5 mot 5-plan.

Vi värnar om värden som Glädje Gemenskap och Utveckling. Genom att vara en del av Herrestads AIF kommer ditt barn inte bara att utvecklas som fotbollsspelare utan också som en ansvarsfull och respektfull individ.

Herrestads AIF är rätt plats för dem att växa och utvecklas. Tillsammans skapar vi framtiden för fotboll i Uddevalla.

Välkommen till Herrestads AIF!