Nu startar vi Fotbollsskola för barn födda 2019

2024-06-282

Efter en härlig sommar är det dags att starta upp en ny flick- respektive pojkgrupp i HAIF:s fotbollssektion, denna gång för alla barn födda 2019.
Vi kommer att inleda på vår egen anläggning Undavallen med start söndag 25 kl 11.00.

Vi ber er alla att vara på plats i god tid den allra första gången så vi hinner säga hej och ta hand om er innan träningen börjar kl 11. Vi håller sedan på i en timme fram till kl 12.
Vi kör sedan på söndagar kl 11-12 1, 8 och 15:e september innan vi flyttar in och fortsätter inomhus i Rampens idrottshall.
Det går jättebra för ditt barn att ansluta till gruppen när som helst, om du inte har möjlighet de första tillfällena.

Gör en intresseanmälan för ditt barn här!

Varje ungdomslag i föreningen leds av föräldratränare så därför hoppas vi att du som förälder/anhörig ställer upp för ditt barn och fortsättningsvis ta hand om den nya gruppen. Inledningsvis de första träningarna kommer du att få stöd från befintliga ungdomsledare som kan introducera dig som ledare.
I föreningen jobbar vi hårt för jämställdhet och målsättningen är att till varje nystartat lag ha både kvinnliga som manliga ledare. Du behöver inte ha någon fotbollsbakgrund/erfarenhet.

Har du som förälder/anhörig några frågor kring fotbollsskolan, kontakta vårt kansli: kansliet@herrestadsaif.se
Observera att kansliet håller semesterstängt delar av sommaren.

Gör din intresseanmälan för ditt barn här

• Frank Ekliden

2024-06-30 at 19:17

Intresseanmälan för Frank Ekliden till fotbollsskola, barn födda 2019.

• Emil Pettersson

2024-07-03 at 12:59