Välkommen till HAIF – Armend Shillova!

2022-12-07

Vi är snart i mitten av december har redan i stort sett klart med vår div 2 trupp för nästa år. Men än finns det några platser kvar och vi är väldigt glada att kunna presentera Armend Shillova till Herrestads AIF!

Armend är fostrad i IFK Uddevalla i tidiga år innan han gick vidare till Oddevold och via U19 tog en plats i Oddevold och säsongen 2021 svarade för 20 matcher där varav 12 från start. I år var han tillbaka i IFK Uddevalla och var med och vann div 4.
Och nu är alltså den speltekniske 23-åringen klar för Herrestads AIF.
-Jag kommer till ett stabilt lag som har ett bra och långsiktigt tänk. Det ska bli ett riktigt spännande år där jag hoppas kunna bidra med mycket, säger Armend sedan kontraktet blivit påskrivet på Undavallen.

-Armend är en duktig fotbollsspelare som vill mycket med sin fotboll. Han är en poängspelare som gjorde många poäng i år i IFK och det hoppas vi fortsätter hos oss, säger tränaren Mattias Pettersson Pohl.

Välkommen till Herrestads AIF, Armend Shillova.