Segrar för både herr- och damlaget

2022-08-20

Vilken fredag det blev för våra representationslag. Damlaget kämpade till sig en trepoängare borta mot Skoftebyn och herrarna vann hemma på Undavallen mot Angered.
Det var en på förhand tuff bortamatch som väntade för föreningens damlag borta mot starka Skoftebyn. Vi kunde till slut, efter ett stabilt försvarsspel, vinna med 2-1 efter att Ebba Hansen gjort båda målen.
På Undavallen blev det också en 2-1-seger sedan Niclas Holgersson i den 87:e minuten kunde sätta dit segermålet efter en framspelning av Alexander Klang. Vårt första mål svarade sommaren nyförvärv Erik Andreasson för.

Herrarna spelar nästa match på fredag borta mot serieledande Ahlafors medan damerna spelar på lördag borta mot Orust.