Här är vår nya kanslist – välkommen till Herrestads AIF

2022-05-06

Rekryteringsarbetet är över och vi kan nu presentera föreningens nya kanslist, Emelie Andersson Skauby.
Emelie börjar sin nya tjänst 1 juni.

Med fin hjälp av en av föreningens samarbetspartners Premier är nu rekryteringen av en ny kanslist klar. Många intressanta ansökningar fick vi in och den som vi nu valde att gå vidare med är Emelie Andersson Skauby.

Emelie är 32 år och har tidigare varit butikschef i en mindre livsmedelsbutik och har därmed också nyttig erfarenhet och kunskap kring både ekonomi- och personaladministration. Dessutom van att hantera inköp som lotter.
Hon har även barn som är med i Herrestads AIF så hon har haft många års kontakt med HAIF som förälder.

– Jag ser verkligen fram emot att få börja jobba här, ska bli väldigt roligt, säger Emelie.

Från styrelsens sida är vi också oerhört nöjda med rekryteringen och ser fram emot att jobba tillsammans!
Varmt välkommen till Herrestads AIF, Emelie!