Fotbollsskolan – födda 2016

2021-09-14

En önskan som förälder är att våra barn ska växa upp och på vägen skapa trygga och goda vänskapsband.

Vi i HAIF har under de senaste decennierna jobbat med att låta barn träffas och umgås på ett lekfullt sätt. Många är det som har hittat vänner för livet. Detta i ett sammanhang där man kan mötas på lika grunder och där trygga värderingar råder.

HAIF arbetar med en värdegrund som vi döpt till ”Svartvita tråden” där vi tagit fasta på saker som skall stärka och trygga individen. Där tar vi upp ämnen som; allas lika värde, anti mobbing och respekten till alla människor oavsett kön, etnicitet, hbtq mm.

Givetvis spelar vi FOTBOLL också, på ett lekfullt sätt där ALLA får vara med oavsett färdighet eller talang.

Vi vill bidraga med att barnen kommer in i ett sammanhang där de lär sig samarbeta och samverka med andra barn i grupp. Där de får uttrycka sig men också ge plats till andras åsikter och lära sig att kompromissa.

Är detta något som du tror att ditt barn skulle vilja vara en del av eller skulle kunna vara en bra miljö att utvecklas i? Vi fokuserar lika mycket på att skapa en fin grupp som att lära oss att spela fotboll.

Anmäl ditt barn genom att mejla till kansliet@herrestadsaif.se
Skriv vad ditt barn heter, personnummer (för registrering i Laget.se) samt kontaktuppgifter till dig som förälder/vårdnadshavare.