Tack Mats – och välkommen Jeanette!

2021-07-02

I onsdags var sista dagen på vårt kansli för Mats Åman. Samtidigt säger vi välkommen till vår nya kanslist Jeanette Rothoff!

Hjärtat i föreningen, det är kansliet. Tänk all administration av lotter, bokningar av planer och hallar, domare som ska få sin välförtjänta ersättning utbetald, alla mejl från förbund och massor av andra ärenden.
Därför var det ledsamt att behöva säga tack och hej då till Mats Åman som hjälpt oss på kansliet sedan årsskiftet. Alltid lika positiv, alltid lika hjälpsam. Du kommer att vara saknad, Mats.
Vi från föreningens sida önskar dig ett stort lycka till framöver och ett varmt tack för din insats, Mats!

Samtidigt säger vi ett stort och varmt välkommen till Jeanette Rothoff som redan smygstartat på kansliet sedan i början av juni.
Jeanette har bland annat tidigare jobbat på kansliet i Vänersborgs IF. Hon börjar fullt ut efter sommaren. Välkommen till HAIF!