Så köper du biljett till tisdagens hemmamatch

2021-06-21

Efter tre raka segrar är det dags för ny match redan på tisdag kväll hemma mot Åsarp Trädet.

Detta gäller för hemmamatchen mot Åsarp Trädet tisdag 22 juni kl 19.30 på Undavallen pga rådande restriktioner där vi har ett maxantal på 100 personer i publiken.
* Vi kommer inte ha några fribiljetter. Det betyder att ledare, ungdomar eller andra föreningsanknutna inte har rätt till någon fribiljett.
* För att försäkra dig om en av våra förköpsbiljetter gör du så här:
– Mejla ditt namn och mobilnummer (samma som du swishar med), och antal biljetter (max 4 st) till kansliet@herrestadsaif.se
– Swisha även 100 kr/biljett till 123 115 88 80
OBS! Viktigt att båda anmäla via mejl och betala in via Swish. Ej inbetalt köp är ogiltigt.
Förköp är möjligt fram till kl 12.00 på tisdag 22 juni. Eventuella resterande biljetter säljs i entrékassan på Undavallen (via Swish).