Klubbshop innebandy

2021-06-10

Nu har vi äntligen fått en provkollektion av Nikes modeller 2021 till klubbstugan, här kan du prova vår föreningsprofil innan du beställer via Stadium.se. Finns inne på kansliet, visa hänsyn och håll avstånd vid besök.

Länk till vår profil på stadium.se nedan:

WH Rockets

Glöm inte att registrera Herrestads AIF och WH Rockets som stödförening, det ger lite extra bonus till föreningen, läs nedan.

Stöd din förening HAIF – Bonus till alla!

Nordens bästa bonus. För alla!
Vi har kopplat ihop Sveriges mest aktiva medlemskap, Stadium Member, med Stadium Team Sales bonuskoncept för föreningar. Alla köp som föreningens medlemmar gör på Stadium ger dels bonus till privatpersonen men även till föreningen.

Snabbt och enkelt

För att stödja din förening behöver du vara medlem på Stadium och göra ditt val av förening under Mina Sidor på stadium.se. Du kan välja att stödja upp till 4 föreningar. För att logga in på Mina Sidor klicka här.

Många medlemmar ger mer bonus

Som Team Sales-förening får din förening upp till 10% i bonus på alla inköp, plus eventuell varumärkesbonus enligt vårt samarbetsavtal. Genom att handla på Stadium stöder du alltid föreningen med 3% extra i bonus och bidrar även till märkesbonus. Väljer du att stöjda fler än en förening fördelas dessa 3% ut på dina samtliga val. För maximal effekt, uppmana gärna släkt och vänner att också stödja föreningen på detta sätt.

Välkomna!