Hemmapremiär på Undavallen

2021-06-08

På lördag är det dags att äntligen få spela vår hemmapremiär i div 3. För motståndet står Vårgårda IK. Med tanke på att vi har ett maxantal i publiken på 100 personer har vi valt att i huvudsak använda oss av förköp.

Detta gäller för hemmamatchen mot Vårgårda lördag 12 juni kl 15.00 på Undavallen.
* Vi kommer inte ha några fribiljetter. Det betyder att ledare, ungdomar eller andra föreningsanknutna inte har rätt till någon fribiljett.

* För att försäkra dig om en av våra förköpsbiljetter gör du så här:
– Mejla ditt namn och mobilnummer (samma som du swishar med), och antal biljetter (max 4 st) till kansliet@herrestadsaif.se
– Swisha även 100 kr/biljett till 123 115 88 80
OBS! Viktigt att båda anmäla via mejl och betala in via Swish. Ej inbetalt köp är ogiltigt.
Vi har öppet möjligheten att köpa förköp fram till och med torsdag 10 juni (kl 24.00).

Vi kommer under fredagen meddela ifall det finns några biljetter över. Dessa säljs i så fall i kassan på Undavallen under matchdagen.